اخبار انتظامی استان قزوین،

انهدام باند سارقان احشام در تاکستان/کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و نهم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کورش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند باند ۴ نفره‌ای از سارقان احشام را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستانبا بیان اینکه ۸۰ راس دام سرقتی از این سارقان کشف و به مالباختگان برگردانده شده است، عنوان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به بزه انتسابی به ۷ فقره سرقت احشام درسطح شهرستان اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این اقراد برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

فراخوان مشمولان اعزامی تیر ماه سال ۱۴۰۲

 سرهنگ امید همتی مجد معاون وظیفه عمومی استان قزوین گفت: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر ماه ۱۴۰۲ می‌باشند، می‌بایست رأس ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ در محل قزوین، تهران قدیم، پایانه مسافربری قزوین، تعاونی "جوان سیر ایثار" حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

 سرهنگ همتی مجداظهار داشت: مشمولان وظیفه اعزامی تیر ماه سال جاری قبل از حضور در پایانه مسافربری استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی با مراجعه به مراکز تزریق واکسن کرونا ضمن انجام واکسیناسیون کارت تزریق واکسن را دریافت در زمان اعزام همراه داشته باشند همچنین نسبت به انجام معاینه سلامت غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا درمرکز بهداشتی حضور یابند.

وی بیان داشت: اصل مدارک مورد نیاز (برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان قزوین تصریح کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سرهنگ همتی مجد عنوان داشت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان قزوین

 سرهنگ بیژن خدایی رئیس پلیس شهرستان قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است که پلیس توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، پلیس موفق به دستگیری ۱۹ نفر متهم به سرقت، شرب خمر و فروش مواد مخدر و کشف ۲ دستگاه پراید مسروقه و مقادیری اموال خودرو مسروقه ازجمله ضبط وباند، لاستیک، قالپاق و... شدند.

رئیس پلیس شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خدایی گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اجرای طرح امنیت محله محور در آوج 

 سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ومطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ضربتی امنیت محله محور با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی آبگرم به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه ماموران در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی و تحقیقات میدانی موفق به شناسائی و دستگیری ۵ نفر خرده فروش و معتاد با ۱۱۰ گرم مواد مخدر شدند، تصریح کرد: کشف ۵ تن چوب قاچاق از دیگر توفیقات ماموران دراین حوزه می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد:اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش بسزائی داشته و باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی است و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

اجرای طرح امنیت محله محور در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ومطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ضربتی امنیت محله محور با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی خرمدشت به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه ماموران در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی و تحقیقات میدانی موفق به شناسائی و دستگیری ۵ نفر خرده فروش و معتاد با ۳۰ گرم مواد مخدر شدند، تصریح کرد: ۵ تن چوب درختان تازه بریده وتکه شده‌ی قاچاق و مقدار ۵۴۵ نخ سیگار قاچاق از دیگر توفیقات ماموران دراین حوزه می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد:اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش بسزائی داشته و باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی است و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در قزوین 

 سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: تیم عملیاتی این پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این خودرو ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بااشاره به توقیف یک دستگاه خودرو و معرفی یک متهم به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۲۸ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.